ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Smirres veckoschema

2011-03-21 20:41:01 / 0 kommentarer ..


Måndag (idag för er som inte visste det ^^) : Mathilda skritta, trava och galoppera honom lugnt i skogen.

Tisdag : Intervallträning. Busgaloppera och leka lite med honom bara ^^

Onsdag : carro rider honom på fm, långskritt sedan på kvällen.

Torsdag : Hoppning och finslipar inför helgen!

Fredag : Åker till Storvik och rider dressyr för Anna.

Lördag : Busa ute i skogen med honom och tagga till honom lite. Funderar på om jag ska rida barbacka för då bli han automatiskt lite busigare ;) (a)

Söndag : Hopptävling i Tierp. Hoppar LD som uppvärmining och bara satsar för nolla! Sen i LCn ska jag satsa lite mer än att bara vara nolla ;)
Dock är det 30 starter i LDn för d-ponny och 40-50 starter i LCn för d-ponny. kuuuul! (Y)




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!