ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

som vanligt har jag svårt att komma på rubriker ...

2011-03-28 20:58:35 / 1 kommentarer ..


Träningen var ganska jobbig. Körde mycket korta och snabba "ruscher". Men man återhemtade sej snabbt. Ska snart hoppa in i duschen, när jag lyckas slita mej från datan. hehe , lär ju ta ett tag.
Nästa tävling för mej och Smirre för dom som undrar är nuu i helgen. LA:1 på Bollnäs, och det bästa är att det är på en lördag! Vilket betyder att man kan sova ut dagen efter vilket betyder "ledigt" (inte heelt ledigt, men nästan).
Skitkul ska det bli! Dock så är det asmånga som är med i A1 som har ridit mycket högre klasser. men det ska bli kul att se hur många % jag ligger efter dom. hehe (y)




grym teknik har han!

Kommentarer
Liza :)

shit.

din häst värkar vara kung i både hoppning & dressyr !



vad tycker du är roligast av hoppning, dressyr eller terräng ? :)

2011-03-29 15:30:54
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!