ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

trött och orkar inte blogga

2011-03-29 16:38:28 / 0 kommentarer ..


Usch vilken dag x( Inte hänt så mycket mer än att jag var så sjuuukt trött imorse. Ändå gick ja och la mej tidigt igår? Äcklig lunch var det oxå. Sen på våran näst sista lektion hade vi ju engelska. Och våran klass som jag går i på engelskan är ju inte precis tyst om man säger så. Så redan efter 10 min hade jag dunkande huvudvärk. Sommnade nästan på svenskan som vi hade sist. För på svenskan är det helt tyst för vi läsre bara Värsta sömnmedlet!
Aja nått bra med agen var iaf att jag fick MVG på vårat senaste matteprov :) Hade gjort ett slarvfel. Eller aah, jag läste inte frågan riktigt. Och hade ett stort fel på sista talet. Dock hade vi inte gått igenom hur man skulle kunna räkna ut de talet så fatta inte rikitg varför det kom med på provet ...
Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem innan jag ska ner till stallet och rida ut på sötisen :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!