ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Trött tjej som tänker sova nu ..

2011-03-25 22:39:26 / 0 kommentarer ..


Usch, känner att jag håller på och sommnar här i soffan när som hellst nu. Tittar på mina videoklipp på yt. Kan ju inte låta bli att kolla på Smirre om och om igen efter som att han är så bäst/snygg/söt/duktig/begåvad/fin ? (säg till om jag glömmt något ..)
Blev lite low med uppdateringen idag. Men ni kommenterar ju ändå aldrig så inge kul att göra massa inlägg då .. :(
Morgondagen ser iaf ut som att jag först ska rida på förmiddan, ut i skogen och busa med honom lite. Hoppas det finns någon jag kan rida ut med, annars blir det väl själv :) Sen ska jag till Hööks/valbo ridsport / ryttarstugan och kolla på lite grejjer att ha till imorron. Tänker köpa ett par vita senskydd att ha på tävlingen. Blir säkert assnyggt på honom som har svarta ben. ut och springa sen när jag kommer hem. Och på kvällen plocka ihop/packa inför tävlingen :)
Ska bli riktigt roligt att komma igång och hopptävla igen! Känns som år sen sist! Dock var den senaste gången i november. Men senaste gången Smirre åkte bort och hopptävlade var september/icktober, så nu får han sej en glad överraskning! ;)




Våran första hopptävling! SOMMAR! <3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!