ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

uteritt i det sköna vädret

2011-03-22 21:02:43 / 0 kommentarer ..


red ut med Mathilda på Tobbe. Var ute i ca 1 och och lite mer :) Tog en massa snabba och låååånga busgalopper. Smirre och Tobbe vart riktigt taggade! Men dom passade ändå bra ihop dom två, båda ä ju lugna men ändå inte sega och taggar lätt upp om man vill det, tex när man galoppperar men när man skrittar igen efter en riktigt snabb galopp kopplar dom lätt av. Skönt med såna hästar!
Smirre var hursomhellst pigg och rikitgt glad idag när jag red. Slängde med huvudet och frustade och i galoppen när jag ökar han han lägt sej till med att frusta och hålla på :') bara kul att han tkr det är så roligt ju!
Red även på tvådelade bettet så han låg ju på en del, men ändå så att jag klarade av att hålla honom.



<3

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!