ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

våffeldagen!

2011-03-25 14:39:27 / 0 kommentarer ..


Trodde att det var igår eller idag det var det, men alla i skolan sa att det var idag. Så det är nog idag trots allt ;)
Dock åt jag ju måååånga våfflor igår på tjejgruppen så kommer nog inte äta några idag.

Hur som så ska jag strax ner till stallet. Anna träning you know ;) Ska mocka och fixa allt så det ända jag behöver göra med Smirre när vi kommer hem är att ryckta av honom och ställa tillbaka alla grejjer. Så jobbigt när man varit på träning hela dagen och så kommer man hem till stallet och måste mocka, göra höpåsar, fixa vatten, sopa osv ... Nej mycket skönare att göra alla grejjer före :D Mockar alltid(iaf offtast) innan jag rider ut tex, så man slipper när man kommer hem och är skapligt trött efter ridturen. Ngn mer som gör så ?
Nej nu ska man väl börja göra sej iordning.



våfflor med blåbär och grädde är det godaste som finns! Tror jag lär göra våfflor iaf när jag kommer hem. Kan inte motstå efter att få se den här bilden. Godisråtta som jag är ;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!