ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Brist på ideer

2011-05-23 21:41:25 / 0 kommentarer ..


Ett tag nu har jag verkligen haft fullt med ideer och saker att skriva om. Men igår och idag har inte en enda ide kommit upp i mitt huvud. Och går verkligen inte när man sitter och bara försöker komma på något. nej det är svårt. Så ni vet att ni gäran, i vilket inlägg som hellst, får komma med ideer och saker jag kan skriva om ;)

Iaf så har min kväll varit lugn. Suttit framför datorn och kolla på youtube. Kom på att jag ville kolla på Totilas. Kan inte få nog av att se den där hästen (A) Sökte iaf på Totilas och tusen videos kommer ju upp. Och jag lovar att jag har sett alla ^^ Men kollade iaf när han satte världsrekordet i Kür på 92,3%. (Löjligt höga siffror nästan.)
Men gud, den hästen är to die for. Helt underbar! Har lixom suttit och glott på den i många år, och jag har väl aldrig hittat något dom kan förbättra ? Och alltid finns det väl något ? Borde finnas iaf. Men inte i den här ritten iaf.
Ja menar, hur bra är inte den här ritten på en skala ?

Mums på travökningarna <3


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!