ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Drar till Ellen

2011-05-20 14:27:45 / 0 kommentarer ..


Skönt med helg! Vädret är underbart så jag drar till Ellen nu och åker därifrån till fotbollen. Somsagt rider jag Smirre ikväll. Alltså, det är riktigt sommarväder, hur skönt som hellst!! 24 + typ och varma vindar, sol <3
Underbart!
Ikväll kommer jag ju såklart vara i stallet, hoppas på att Smirre inte rullat sej för då kanske jag slipper tvätta honom. Han har ju faktist hållit sej skapligt ren den här veckan. Sen ska jag smörja och packa osv. Alltså kommer jag ha fullt upp!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!