ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Eurovision

2011-05-14 21:09:09 / 0 kommentarer ..


Snart börjar Eurovision. Kommer nog bara kolla på Saade. Sen kommer jag att smörja hela tiden, ska byta ut pannband, byta schabrak, Hämta upp en massa saker och packa. Kommer ha fullt hela kvällen. Bäst jag börjar nu!
Vi har räknat ut att klassen börjar ett imorgon som sagt, tidigast. Så det blir sovmorgon iaf , jätteskönt! :D Tvättar honom och så på morgonen, om jag hinner ska jag knoppa oxå. (:



Imorron då jääävlar!! :D

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!