ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Film kommer sen

2011-05-15 21:56:51 / 0 kommentarer ..


Har gjort filmen från LCn idag, och nu håller jag på o sparar filmen från Hanchenträningen. Haha inte lätt att försöka göra en film som från början är 30 minuter och korta ner den så pass mycket att folk orkar kolla på den haha. Vill ju hellst ta med allt, men måste välja ut det bästa. och allt gick ju superbra och även nu missade jag jättemycket. Får nog köra en del 2 hehe ^^
Men lyckades iaf korta ner den från 30 minuter till 7:31 minuter. De ni ;)
Tänker ladda upp dom imorron, laddar upp dom medans jag är i skolan så slipper jag vänta hehe.

Fler bilder kommer! Elina (resilent.blogg.se) har tagit bilder som jag ska få sen, Emelie tog bilder och Alva tog bilder som jag hoppas att jag få. Så det kommer komma måååånga bilder!
Om någon tog bilder på mej idag vill jag gärna få dom :D


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!