ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Hej hej

2011-05-16 16:25:05 / 1 kommentarer ..


Ska snart iväg till stallet (haha ovanligt). Idag ska han bara jobbas lite lugnt i skogen skritt och trav. regnet har öst ner hela dagen, men nu ser det ut som om det har slutat. Skönt!
Jag har tur idag för pappa är hemma så jag får skjus både till och från stallet.
När jag kommer hem ska jag duscha och räkna matte i typ 2 timmar ? Hann inte i helgen ju ...

Iaf så har jag anmält till Högbo och ska hoppa en Reg LB på lördagen. Räcker bra det! Sen blir det lugnt på tävlingar ett tag och ska bara träna stenhårt på dressyren så det går bra på NFSM ;)

Hörs sen!

Kommentarer
Julia

Du har ju chans att bli placerad om de går så bra som de brukar under NFSM i dressyren! Längtar efter att få se er där!!!:)

2011-05-16 17:06:40
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!