ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

skvallerbloggar

2011-05-24 22:03:33 / 2 kommentarer ..


Skvallerbloggar tycker jag är den roligaste bloggen att läsa. När man läser en skvallerblogg börjar man tänka i nya banor. Men det jag tycker är trist när skvallerbloggar slutar ta med roligt skvaller och bara börjar tracka ner på storbloggare. Att dom helt enkelt bara siktar in sej på att var elaka mot andra. Då har det gått överstyr och det är inte roligt längre.
Sen är det ju såklart svårt att driva en skvallerblogg. Man kan inte ha samma uppdatering som andra "vanliga bloggare" som bloggar om sitt liv. Utan dom lever ju på det andra skriver.
En blogg jag vill ge all creed till är http://ponnysanning.blogspot.com . Hon som driver är en riktigt duktig skrivare. Och hon som skriver är faktist den ändå som driver en skvallerblogg som inte vill vara elak mot andra. Hon tar med bra skvaller som är roligt att läsa. Dessutom är hennes uppdatering grym med tanke på omständigheterna. Så det är en blogg jag tycker att ni absolut ska kolla in på!

Go Ponnysanning!!


Kommentarer
Anna

Jag tycker egossip.blogg.se är bättre:) Mycket roligare skvaller!

2011-05-25 21:43:30

Jag håller med dig irma!!

2011-05-26 16:59:39
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!