ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Visste väl att det skulle bli så ...

2011-05-19 21:02:44 / 0 kommentarer ..


Bara för att jag sa att det skulle bli chill i skolan resten av veckorna bortsett från ett matteprov så ska vi ju såklart få typ 2 dagar senare hur mycket saker och uppgifter som hellst! Typiskt mej alltså. Kännde nästan på mej det att om jag skriver såhär kommer vi får supermkt ...
Iaf så SA dom att vi inte skulle få några läxor. 2 dagar senare har vi fått reda på att vi ska ha båda matte och NO-prov, lämmna in en SO upgift och skriva 3 egna artiklar/nyheter till Svenskan. Diagnos på franskan ... Allt detta på knappt 2 veckor. Jobbigast känns svenskan, ja menar. ta reda på egna nyheter som inte skrivits om typ ... ? Nej usch, tur att det är sommarlovsnart. Det känns som om det behövs! :D


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!