ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

änglavakt

2011-09-01 20:18:28 / 3 kommentarer ..


jag och Smirre gick omkull riktigt rejält idag på hoppträningen efter ett hinder. fick honom över mej osv. båda två klarade sej. Vi hade riktig änglavakt båda två kan man säga! En som stog brevid vågade inte ens titta för hon trodde att jag hade brytit nacken då jag fick en spark av Smirres ena bakben. men han är ju så sjukt snäll så han undvek mej det bästa han kunde.

skriver mer sen, ska ta en lååång dusch, smörja in min ena axel med alla möjliga olika salvor som tyvärr fick sej en liten smäll. Ska smörja sadeln sen också som inte mår så bra ...

TACK VÄST OCH HJÄLM FÖR ATT NI FINNS!!!!!!!

skriver somsagt mer ikväll.



min allra finaste <3 vad jag älskar dej, en på miljonen!

Kommentarer
Mammas kusin Oskar

En sliten sadel är ingenting! Huvudsaken är att ni båda klarade er oskadda!!

2011-09-01 20:31:21
Ida

Hejsan! Jag älskar din blogg! Jag rider inte själv men jag tycker om häst bloggar! Har du några tips om häst bloggar eller vanliga bloggar? Min kompis har en blogg! Den handlar typ om hur hon ser ut den dagen hon skriver vad hon har gjort och lite så!

Hennes blogg heter "liinaiden.worldpress.se" Jag älskar den!



/Ida

2011-09-01 20:34:00

Åh vilken härlig blogg och fin häst :D

2011-09-01 22:00:42
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!