ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

God morgon!

2011-09-14 08:23:49 / 0 kommentarer ..


Idag är det orientering med klassen! Tagga haha. Änsålänge ser det ut att vara fint väder, meeen jag tror inte att det håller i sej ... Slutar runt 2.
Sen får jag väl ta mej ner till stallet på något sätt och så rider jag idag på dressyrspecialen för Gitta! Tror att vi kommer rida mycket serpentiner eftersom att det är lag i helgen. Får väl se hur trött Smirre är om jag bara rider honom lång och låg eller om jag kanske försöker samla honom och ställa lite krav. han kan ju fortfarande vara trött sen Fredrik-träningen i helgen, men han har ju gått lugnt i två dagar nu också. Återstår att se!
Sen hopptränar jag imorron, dressyrtränar igen för Gitta på Fredag, sista finslipningen inför söndag, på lördag rider jag nog lösgörande ute i skogen. på söndag - TÄVLING!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!