ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

idag

2011-09-24 18:21:24 / 0 kommentarer ..


När jag kom hem från tävlingen fick Smirre gå ut i hagen. vi packade in osv. här hemma tog jag en dusch och nu sticker jag till Bella(och Ellen och Jossan som redan är där). Sover över där. ska se ngn film tror jag (haha, bra koll!).
Sen imorron ska jag upp tidigt igen, cyklar hem då och så äter jag hemma. byter om och åker till stallet. fixar Smirre och sticker på tävling igen! Dock är det bara en lokal LB:1 han ska gå. så han får ett lösgörande pass kan man säga. det är lag Div II i Högbo (:
Håll tummarna för laget imrn! Det här är det sista inlägget jag gör idag.

(sitter fortfarande vid mammas dator..)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!