ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

idag ...

2011-09-07 19:55:47 / 0 kommentarer ..


har jag inte gjort nå speciellt. först skolan och direkt efter det drog jag till stallet. Ponnyn var dygnsur pga regnet! Hann knappt få honom torr innan jag blev tvungen att sadla. Sen red jag ett dressyrpass för Gitta som alltid på onsdagar. red i låg form 90% av tiden idag. Han fick ju massage igår. Jobbade på att få till en bra takt och schvung. att han skulle ta stöd och ta ännu mer vikt på bakbenen fast han gick lång och låg, och att han skulle få med sej ryggen. Han var seg i början med jättefin sen efter ett tag! jobbade med lite serpentiner och då plcokjade jag upp honom i formen en kort kort stund. Han var superfin! testade då att göra serpentinerna i galopp. Samlade ihop honom lite väl mycket ibland så han bröt av, men annars gick det bra!
Mockade ohc fixade i stallet läääänge efter det. Kom hem nyss (:



2 månader gammal bild nu ^^

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!