ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

lång dag

2011-09-17 20:51:37 / 1 kommentarer ..


Åkte först till Biltema med Mandis, köpte lite grejer. Vidare till ryttarstugan där jag köpte hjälm, ett par chaps och ett par ridskor. tänkte faktist ha hjälmen imorron. Skitsnygg är den! Dock är skorna och chapsen mer till träningen, får ju inte ha dom på tävling tror jag ?



efter det åkte vi till stallet. jag red ut barbacka. Smirre kändes helt okej. smörjde med Mandis, Lovisa och Sofia sen. Efter det hjälpte jag till lite. lång , men riktigt rolig dag! (kan dock tänka mej att morgondagen kommer bli ännu längre)

Kommentarer
Anonym

Haha, om jag ska vara ärlig var allt det riiiiktigt fult. Men smaken är som baken ^^

2011-09-18 08:55:07
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!