ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Planerat om lite ...

2011-09-12 21:53:08 / 1 kommentarer ..


suttit och trixat med tävlingsterminen med Smirre, det som återstår av hösten. Hade ju planerat efter träningar med uvt. men nu ändrades ju datumet från 1-2 okt till 29-30 okt. Så fick planera om lite. men nu vart det faktist bättre än förut tycker jag! Såhär jag jag planerat so far.

Sept -
18 Torsåker Lag Div II omg I. LB:1, LA:1 lokalt
24 Rättvik Lag 03, LA:4 regionalt
25 (dagen efter)  Högbo RK Lag Div II omg II LB:1 lokalt

Okt -
1 Stora Wäsby Lag 03, ev LAP:1 (står som 7:nde reserv typ, får se om jag kommer med i den klassen, annars bara Lag03) regionalt
8-9 vila
15 Högbo ? Regionalt
16 (dagen efter) Högbo vs Falun, högbo- ? Falun - Lag 03 , LAP:1 , regionalt båda
23 hemma, Lag div II omg III LB:1 lokalt
29-30 vila

November -
6 hemma, Hoppning! LC, LB lokalt

Verkar som många tävlingar kanske för vissa av er, men tänk på att tre av dom är lag , LB = ingen ansträning för honom alls. jobbigare för honom med ett lösgörande pass hemma isf. och sen är två av dom hemmatävlingar = som vilket jogggingpass hemma (eller som vilken pay ´n jump hemma) som helst. endast 24,1,15-16 som han behöver anstränga sej.

ska bli roligt att avsluta med en hopptävling också! tänkte hoppa honom hemma på den regionala hoppningen den 16;onde, men det känns som att det ger mycket mer för oss att komma ut och rida reg dressyr ist. har dessutom inte lust att bli utesluten på hemmaplan, han behöver hoppa lokala hopptävlingar, inte regionala. är som att han fattar att han bara behöver stanna två gånger då ...

Kommentarer
Julia

Välj falun den 16 så kan jag försöka ta mej upp o kika på er :)

2011-09-13 10:26:12
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!