ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

seg uppdatering idag

2011-09-02 22:11:29 / 0 kommentarer ..


varit borta hela kvällen.

I stallet fick Smirre först massage, Isabell sa att det känndes att han hade fått en smäll, men hon masserade bort det så mycket som det gick. Sen var jag ute och promenerade med honom i kanske 50 - 1 h ? Sen kom hovslagaren och skodde om honom. Efter det fixade vi lite. Åkte till Gävletravet där GRS nu har nationella storhästhoppningar. Jättestora tävlingar och folk från hela Sverige kommer. Superroligt! Hjälpte till coh stog på banan fram till 9. sen skulle det bäras fram och undan en massa hinder. Var där oc plockade undan hinder fram till 10. Kunde knappt ta en bom i slutet för det värkte i hela armen. Pressade den lite för hårt tror jag för nu dunkar det i den :/ Känner smärta ganska bra, men det ska göra riiiiiktigt ont för att den ska hindra mej från någonting. Just nu hindrar den mej från ganska mycket. Efter det åkte vi till stallet igen och gav Smirre betforn.
Ska smörja in den med lite armen med voltaren kanske, sen tror jag att jag börjar bli sjuk också. Ont i halsen som in i skogen. Nä, jag ska nog ta en kopp varmt te och sova tror jag!
8:00 ska jag vara där imorron och ska hjälpa till hela dagen, Smirre ska fixas och ridas + att vi ska bort och äta imorron ... Ibland skulle dygnet behöva 3 timmar till.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!