ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

sjuk

2011-09-03 16:54:46 / 1 kommentarer ..


var på travet från 8 till 4. Sen fick jag "ledigt" och åkte då hem. Är galet förkyld. har sjukt ont i halsen och är allmänt fräsch! Armen däremot gjorde ont i morse, men nu har det gått över vilket är bra.

Nu ska jag ner till stallet och rida igenom Smirre. Imorron är det DM! Bättre uppladdning kunde man ju önska att man haft, går omkull två dagar före, han är lite stelare nu, jag har ont i armen och nu blev jag dessutom sjuk så jag hellst bara vill ligga hemma och sova. Men men ;) DM kan man inte missa! Det får gå som det går!


Kommentarer
Julia

Det är bara att köra endå, du vet ju vad du ska göra och det gör du bra! Smirnoff gör sitt bästa på tävling ju så det går nog bra. Jag håller tummarna och lycka till bästa Irma Och Smirre:D

2011-09-03 19:05:34
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!