ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

torsdag

2011-09-15 19:50:16 / 0 kommentarer ..


skola först, sen stallet. mockade och flummade med Amanda. tog sen in Smirre och gjorde iordning honom, för sen var det hoppträning!

ibörjan på framridningen var han helt okej. Lite seg osv. på framhoppningen hoppade han bra, bjöd på alla hinder och var fin! Sen höjde dom upp och så hoppade vi bana. satte igång galoppen, men sen slutade jag rida helt. lät han bli lång och lutade mej frammåt. red kasst, och då känner ju Smirre att han har chansen så det blev stopp på stopp på stopp på den där jäkla banan. vettefan vad som hände med mej, slutade rida helt enkelt, och det funkar inte på Smirre. man måste rida varenda litet galoppsprång på honom för att få honom att hoppa.
så fick jag skritta av Leif och sen kom jag om på hela banan igen, bestämde mej verkligen och tänkte ut en plan. den banan gick jättebra! kom rätt på varje hinder och red ordentliga vägar och red varje steg. supernöjd!!

Efter det stannade vi i stallet länge och gjorde typ ingenting. Smirre var på goshumör så jag stog och gullade och gosade med honom i .. ? ja mer än 40 minuter iaf haha! Gullehästen <3


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback

  Här får du följa mig, Irma, och min ponny Enets Smirnoff i med- och motgångar!
  

Jag heter Irma, är 14 år och har en egen ponny som heter Enets Smirnoff. Han är född 2003 och e. Rodlease Dancing Gold. Vi tävlar i mestadels dressyr, men även hoppning och ska antagligen debutera fälttävlan i sommar. Vill du läsa mer om mig och Smirre? Tryck på 'Läs mer om mig' här under!


Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!